Grup Municipal - Ajuntament

La CUP Molins disposa de 4 regidors a l'Ajuntament de Molins de Rei. Som la principal força política a l'oposició del consistori per segon mandat consecutiu. L'equip de regidores s'organitza com a govern per tal d'aplicar el programa polític de la CUP i per fiscalitzar l'acció de govern de la sociovergència molinenca. Els posicionaments del ple i les accions que executa el grup municipal depenen de les decisions que es prenen a l'assemblea permanent de la CUP Molins. Els regidors també exerceixen de corretja de transmissió cap a l'Ajuntament, així que podeu adreçar-los qualsevol dubte/crítica/suggeriment sobre l'Ajuntament als correus electrònics corresponents.

Roger Castillo i Bosch

És el portaveu del grup municipal. És el responsable d'Economia i Finances, Habitatge, Educació, Ocupació, Energia, Gestió de Residus, Comerç, Solidaritat i Cooperació i Ajuntament. És el representant de la CUP al Consell Escolar Municipal, al Comitè Executiu de la Fira de la Candelera i al Consell de Seguiment de la Crisi. També és el representant de la CUP al Consell Comarcal del Baix Llobregat.

rcb@molinsderei.cat

Mireia Romo i Segura

És la responsable de Gènere i Lluita Antipatriarcal, Apoderament Popular, Serveis Socials, Sanitat i Salut Pública, Llengua, Nova Ciutadania i Defensa, Protecció i Alliberament dels Animals. És la representant de la CUP al Consell Molins de Rei Solidària i és la Portaveu suplent del Grup Municipal de la CUP.

mrse@molinsderei.cat

Josep Raventós i Fornós

És el responsable de Municipalitzacions de Serveis, Mobilitat, Urbanisme, Gestió de l'Aigua i Medi Natural. És el representant de la CUP al Consell Consultiu de Comerç i al Consell Agrari. També és el representant de l'Ajuntament de Molins de Rei a l'Assemblea i el Consell Consultiu de Consorci del Parc Natural de Collserola.

jrf@molinsderei.cat

Carles Ros i Figueras

És el responsable de Cultura, Associacionisme, Equipaments, Joventut, Infància, Noves Tecnologies, Memòria Històrica, Esports i Mitjans de Comunicació. És el representant de la CUP al Consell d'Administració de Ràdio Molins de Rei i al Consell Rector del Museu Municipal.

crfi@molinsderei.cat