Denunciem les agressions dels GDR espanyolistes a Molins

Des de la CUP volem denunciar que en els últims mesos el nostre municipi ha patit la incursió de grups espanyolistes que aprofiten les hores nocturnes per fer pintades espanyolistes, i arrencar simbologia a favor de les preses i presos polítics. Aquestes incursions han inclòs el robatori a propietats privades i al mateix ajuntament van robar una pancarta i un llaç groc. També han provocat destrosses al mobiliari urbà com el trencament d'un màstil a la plaça de la Llibertat.

També volem denunciar el caràcter violent d'aquestes incursions. El passat dimarts 19 de juny un molinenc va ser agredit per un grup de 15 membres dels anomenats GDR (Grupos de Defensa y Resistencia) i li van robar el mòbil. El jove va rebre cops, insults i amenaces però va poder escapar corrent. Aquella mateixa nit un altre jove va haver de fugir davant de les amenaces.

Igualment denunciem la campanya que estan fent alguns perfils de les xarxes socials dels GDR contra un molinenc acusant-lo d'una inexistent agressió sense cap mena de prova durant una incursió dels GDR del dijous 14 de juny.

A més a més de la denúncia pública, des de la CUP treballarem per tal que el govern municipal doni suport a les corresponents denúncies contra els qui han agredit o perseguit per les xarxes a vilatans del nostre poble. Continuarem denunciant aquestes incursions que només busquen la provocació i la defensa d'un estat feixista i reaccionari.