Èxit de participació a la 10a calçotada popular de Molins

120 persones participen de la calçotada organitzada per l'Esquerra Independentista a la plaça de les palmeres

Un any més, i amb aquest ja en van 10, aquest diumenge l’Esquerra Independentista de Molins vam tornar a celebrar al Parc de les Palmeres la tradicional calçotada popular que organitzem pels volts de la primavera.

Aquest acte és especial per a nosaltres per diverses raons. D’una banda, ens serveix per retrobar-nos al llarg de tot el dia amb moltes persones afins al nostre projecte amb qui no sempre tenim l’oportunitat de posar-nos en comú. A nivell col·lectiu l’espai de la calçotada és interessant perquè ens permet cohesionar-nos com a grup humà, ja que s’hi generen molt fàcilment dinàmiques col·laboratives en un ambient distès i festiu on tothom es troba a gust.

El fet d’aplegar-nos en un parc, que és un espai obert i públic, al qual qualsevol persona s’hi pot acostar i, si ho vol, participar lliurement de l’acte, com diverses persones del barri varen fer ahir; el fet de posar un preu just per l’àpat i adequar-lo a les necessitats de col·lectius com els joves o la gent aturada; el fet d’organitzar-lo entre totes i amb l’ajuda de totes, sense ànim de lucre, només pel plaer de trobar-nos i gaudir-nos, és el que fa d’aquesta calçotada un acte popular i de reconquesta de l’espai públic a partir d’un fet tan senzill com aplegar-nos al voltant d’una taula.

Enguany ens volem felicitar per l’èxit d’assistència perquè hem aconseguit ajuntar-nos 120 persones i vam allargar-nos fins ben entrades les 7 de la tarda gràcies a Les Txatys, 3 noies que conformen un grup de música que van dinamitzar la tarda aconseguint arrencar la gent de la cadira i posar-los a ballar.

Així doncs, des d’Arran, el SEPC, la CUP i el Casal Popular La Barrina volem mostrar la nostra alegria per l’acte d’ahir i donar les gràcies a totes les persones que van fer-lo possible. Esperem amb il·lusió la calçotada de l’any que ve!

La calçotada popular organitzada per la CUP, Arran, el SEPC i el Casal Popular La Barrina ha aplegat 120 persones a la plaça de les palmeres.

És la 10a edició de la calçotada popular de Molins, que se celebra anualment a la vila des de 2007.