La CUP impulsarà una candidatura oberta i rupturista per a les eleccions municipals de 2015

Després de l'assemblea oberta celebrada el passat dissabte 11 d'octubre a la sala d'actes del Poliesportiu Municipal, la CUP Molins de Rei vol exposar-vos algunes conclusions extretes del debat dut a terme entre tots els assistents i que marquen el rumb de treball a seguir en les properes setmanes:

1) La CUP Molins de Rei no participarà en un front electoral unitari d'esquerres. La CUP impulsarà una candidatura per a les properes eleccions municipals oberta a la participació de col·lectius de la vila i de persones a títol individual per plantejar una alternativa que generi més mobilització i consciència social al carrer i que aspiri a governar Molins en base a un programa rupturista i transformador.
2) La CUP Molins de Rei vol construir majories sòlides al carrer i a l'ajuntament per donar resposta a les necessitats de la majoria de la població i a les inquietuds dels moviments socials organitzats. Per aconseguir-ho, la CUP no renuncia a arribar a acords programàtics concrets amb altres forces polítiques o amb altres col·lectius de la vila abans o després de les eleccions municipals del mes de maig.
3) La CUP Molins de Rei impulsa un grup de treball obert i de caràcter assembleari per començar a dibuixar el programa polític de la candidatura, la campanya, la llista electoral i la relació amb altres partits polítics i col·lectius de la vila, en base als objectius marcats en aquesta assemblea oberta. Convoquem la primera reunió d'aquest grup el proper dilluns 20 d'octubre a les 21h al Casal La Barrina (Pl. Poeta Mateu Janés, 1).