La CUP Molins dóna suport a la campanya "Sergi Llibertat"

Sergi Hernàndez és un activista antifeixista que ha estat condemnat a 3 anys de presó arrel d'una manifestació contra l'organització d'un concert feixista el 12 d'octubre de 2011 a Barcelona

Els 4 regidors de la CUP a Molins de Rei donen suport públicament a la campanya «Sergi Llibertat», que vol aturar l'entrada imminent a presó de Sergi Hernàndez, un activista llibertari i antifeixista implicat en diferents moviments socials de Barcelona i Badalona.

Sergi Hernández va ser condemnat per l'Audiència Provincial de Barcelona arran d'una denúncia per agressions presentada pel militant de Plataforma per Catalunya Alejandro Fernández després del 12 d'octubre de 2011. Aquell dia la formació d'extrema dreta Democracia Nacional va organitzar un concert al barri del Poblenou (Barcelona) que va comptar amb l'oposició del veïnat i dels col·lectius antifeixistes de les comarques barcelonines.

Sergi Hernández, denunciat juntament amb un altre company, va decidir presentar recurs al Tribunal Suprem, que no només va ratificar la condemna sinó que la va augmentar fins als 3 anys de presó. Aquesta sentència és ferma i no permet interposar recurs, per la qual cosa la campanya «Sergi Llibertat» s'ha mobilitzat per denunciar el cas i reclamar l'indult del Sergi.

En el marc d'aquesta campanya, els quatre regidors de la CUP Molins han fet arribar una carta al Ministre d'Interior espanyol reclamant l'indult total o parcial per a Sergi Hernández. La CUP Molins reitera el seu compromís antifeixista i expressa la seva solidaritat amb el Sergi i amb totes les persones condemnades, multades o encausades pel seu compromís antifeixista.

Els 4 regidors de la CUP Molins han adreçat un escrit al Ministre de l'Interior espanyol per reclamar el seu indult

L'escrit forma part de la campanya Sergi Llibertat, que compta amb el suport de la CUP i del nucli local de la CUP a Molins de Rei