La CUP Molins es posiciona: Vida abans que capital!

El passat divendres, 24 d’abril es va celebrar el ple extraordinari del mes d’abril de manera telemàtica. L’alcalde, Xavi Paz, va llegir una declaració institucional de l’Ajuntament de Molins de Rei davant la situació de A COVID-19. Després, la CUP vam ser l’únic partit de l’oposició que va fer una intervenció al respecte.

La deixem aquí perquè la podeu llegir:

Abans de començar, com a CUP ens agradaria transmetre tot el nostre suport a totes les famílies que han perdut familiars a causa d’aquesta pandèmia.  A totes elles molta força.

També volem aprofitar  per agrair públicament a les treballadores de la sanitat l’esforç sobrehumà que estan fent, ja que, malauradament aquests dies, com a societat, hem pogut  observar les conseqüències de les retallades i les de les privatitzacions. I també, a totes les treballadores de cures, que estan a primera línia oferint-nos productes de primera necessitat.

Després de la COVID-19 és possible que mai més res sigui igual i que hàgem de reconstruir un país que aguantarà la fragilitat de la soledat, la pobresa i la tristesa com si fos de vidre.

Perquè entre tanta foscor, sempre és saludable veure-hi la llum. I aquesta crisi ens permet canviar-ho tot deixant enrere allò que ens ha portat fins aquí, volem  avançar en un model en què aquesta situació no es pugui tornar a repetir. Volem una sanitat forta, i una educació pública de qualitat. Perquè són aquestes dues les que ens solucionaran crisis com la que estem vivint, i no pas l’exèrcit ni les seves declaracions bel·ligerants en rodes de premsa diàries. Seguim convençudes que la cooperació, la solidaritat i el treball serà l’única manera de sostenir aquesta crisi.  Cal posar-se a treballar per al nou model de país que en sortirà de tot això, posar la vida per sobre del capital. Encara hi som a temps, treballem-hi.