La CUP no participarà en la trobada del 4 d’octubre de Guanyem Molins

El proper dissabte 11 d’octubre de 2014 a partir de les 10 del matí a la sala d’actes del poliesportiu municipal es celebrarà una Assemblea Oberta convocada per la CUP per analitzar entre tota la militància i simpatitzants com encarem les properes eleccions municipals. També aprofitarem per fer balanç de l’actual legislatura.

El passat 7 de juliol ens vàrem reunir amb ICV a petició seva, on ens varen traslladar la proposta de treballar per fer una candidatura unitària d’esquerres i ens emplaçaven a fer una primera trobada el dia 4 d’octubre. Donat el calat de la proposta vàrem demanar que s’endarrerís la data per poder-ne parlar prèviament a la nostra assemblea oberta, convocada ja en aquell moment per l’11 d’octubre. La nostra demanda no s’aten i en conseqüència la CUP, com a organització, no participarà en la trobada del 4 d’octubre convocada sota el nom de Guanyem Molins, denominació de la qual ens hem assabentat a través dels mitjans de comunicació.