La CUP presenta una llista arrelada a Molins

Durant els últims mesos la CUP hem obert els espais de debat i de decisió de la nostra candidatura a tota la gent que simpatitza amb el nostre projecte. A més a més de 4 assemblees obertes, s'ha creat un Comitè de Campanya que s'ha reunit de forma setmanal amb una participació important de persones que s'han sumat a la militància que ja participava activament en les nostres assemblees.

Tot aquest procés assembleari ha servit per centrar-nos a construïr un programa i una campanya electoral entre totes. I també, de forma assembleària hem construït una llista electoral amb 31 persones arrelades a la nostra vila.

Una llista amb 16 dones i 15 homes. La nostra asssemblea local ha estat treballant internament durant els últims mesos en assemblees de dones per seguir feminitzant el projecte i per apoderar-se per participar també en llocs destacats del nostre projecte electoral. Aquest treball d’apoderament s'ha materialitzat amb la incorporació de l'Estefania, la Georgina, la Helena i la Irene en els primers llocs.

38 anys de mitjana d'edat. Amb una forquilla que va dels 18 als 67 anys, som un equip de persones de diferents edats, però sobretot de persones que ens impliquem en política perquè volem construïr un futur digne per totes perque tenim molta vida per davant i no volem perdre els drets socials que van guanyar els nostres pares o avis.

Seguim creixent. El projecte de la CUP al nostre municipi continua més viu que mai i amb capacitat constant de sumar noves persones. Des del 2007 ja som 91 persones les que hem format part d'alguna llista electoral en els eleccions municipals. Més enllà de la llista oficial també visualitzarem el suport de totes aquelles persones que donem la cara per la CUP.

Experiència i capacitat de gestionar col·lectivament. La llista incorpora gent amb experiència en política institucional perquè han estat regidores de l'Ajuntament o perquè han participat activament en les nostres assemblees. Però també som gent que en la nostra vida laboral i associativa estem acostumades a treballar en equip per assolir els nostres objectius. I aquesta forma de fer creiem que és molt necessària també al nostre ajuntament per treballar conjuntament amb les entitats i les vilatanes.

Gent dels barris i del teixit associatiu. La nostra llista és un reflex dels nostres barris i del ric teixit associatiu de la nostra vila. També som gent implicada en les lluites populars i les organitzacions polítiques i sindicals que lluitem per l'alliberament nacional, social i personal del nostre poble.

A continuació adjuntem tota la llista electoral.