La CUP torna a reclamar la reobertura del servei d'urgències nocturnes al CAP

El govern municipal es compromet a traslladar la petició al nou govern de la Generalitat de Catalunya

En el darrer ple municipal del mes de gener, la CUP Molins de Rei va fer el següent prec a l'equip de govern municipal:

Atès que en les darreres setmanes s'ha constituït un nou govern de la Generalitat de Catalunya que ha explicat públicament que té per objectiu «anar revertint concessions i retallades» en matèria sanitària,

Atès que Molins de Rei va perdre el servei d'urgències nocturnes al Centre d'Assistència Primària l'estiu de 2011 i que lligat a aquesta mesura també va perdre l'opció de disposar del servei de farmàcia de guàrdia continuada al nostre municipi,

Atès que a la nostra vila centenars de persones es van mobilitzar en reiterades ocasions contra el tancament del servei d'urgències del CAP, que es va crear una plataforma ciutadana, que diversos molinencs van dormir al recinte com a protesta durant unes quantes setmanes i que el ple de Molins de Rei es va manifestar unànimament en contra d'aquest tancament,

Atès que a la nostra vila centenars de persones van signar a favor de la reobertura del servei de farmàcia de guàrdia continuada, que el ple de Molins es va posicionar de forma unànime a favor d'aquesta mesura, que es va traslladar aquesta posició en una reunió conjunta amb el Col·legi de farmacèutics de Catalunya i que les farmàcies de la vila van mostrar-se predisposades a tornar a oferir el servei si el CAP recuperava el servei d'urgències,

Per tots aquests motius, el grup municipal de la CUP demana a l'equip de govern que demani de forma urgent al nou conseller de salut la reobertura del servei d'urgències 24 hores del CAP de Molins de Rei i la recuperació del servei de farmàcies de guàrdia nocturnes a la nostra vila.

Des de fa 4 anys i mig els molinencs no disposem del servei d'urgències nocturnes al Centre d'Assistència Primària de La Granja.

La CUP també insta el govern municipal a reclamar el servei de farmàcies de guàrdia continuada a la nostra vila.