Les obres de les Guardioles no segueixen el pla de vigilància ambiental previst al projecte

La CUP Molins de Rei ha revisat aquest 24 de setembre el projecte de Les Guardioles i ha comprovat que no s'estan complint algunes mesures previstes per garantir el comfort dels veïns

La CUP Molins de Rei està fent un seguiment constant de l'evolució de les obres del nou barri de Les Guardioles. En aquests darrers mesos hem plantejat diferents qüestions al govern en aquest aspecte, vetllant per què els controls de qualitat s'efectuïn correctament i per minimitzar els efectes de les obres cap al veïnat més proper.

Aquest dijous 24 de setembre hem revisat detingudament el projecte constructiu de les Guardioles. Hem constatat que aquest projecte parla de la necessitat de controlar la pols i el soroll durant el desenvolupament de les obres per tal de garantir el comfort dels veïns. En els darrers mesos hem demanat als responsables polítics de l'Ajuntament ambdós seguiments, però de moment, només hem aconseguit que es faci un control de la pols.

Després de les comprovacions fetes aquest matí, ja hem demanat una nova reunió tant amb els responsables muncipals com amb l'administració promotora de les obres (Àrea Metropolitana de Barcelona) per insistir en la necessitat de garantir el seguiment del comfort dels veïns i la implementació de mesures correctores en cas de desviacions.

La CUP Molins de Rei manifesta de nou que les obres del nou barri de Les Guardioles no és l'acció política que hauríem dut a terme en aquest sector, però vetllem perquè les obres que estan en marxa i que s'han de perllongar en els propers mesos es facin amb totes les garanties possibles.

El projecte de Les Guardioles preveu controls de pols i soroll durant les obres. La CUP hem demanat el seguiment d'ambdós casos. De moment, només hem aconseguit que es faci un control regular de la pols.