Murs de Colors, el nou projecte per impulsar l'art urbà a Molins

Amb el projecte “Murs de Colors” el govern municipal vol impulsar l'art urbà a Molins de Rei com una expressió artística i cultural de primer nivell que ha viscut estigmatitzada les últimes dècades. L'art urbà ens dona la possibilitat d'omplir de colors i de vida molts murs grisos de formigó, alhora que es fomenta l'art a la nostra vila.

En aquesta primera fase s'han habilitat aquests 7 espais repartits pel municipi (consulteu el mapa) i s'hi podrà pintar amb qualsevol tècnica sense la necessitat de demanar permís. Les artistes i els artistes tindran l'oportunitat d'expressar el seu talent i perfeccionar la seva tècnica. Cada mur tindrà una placa com aquesta, permetent la lliure expressió artística.

Està previst que l’any 2019 arrenqui la segona fase del projecte, que oferirà més murs municipals i d'altres de privats que hi vulguin participar. Allà, els artistes locals podran mostrar els seus projectes, que seran validats per una comissió i en podran fer el manteniment.

Aquest projecte ha estat impulsat per les Regidories de Joventut i Cultura, encapçalades pel nostre company Carles Ros, i també ha comptat amb el suport de la recent creada Associació Artística Interactu-art. Precisament aquesta entitat ha organitzat l'esdeveniment Spray 4 Colours Festival '18 pel dissabte 2 de juny al carrer Riera Bonet on diferents artistes pintaran els diferents murs del pas de sota les vies en una jornada on hi haurà música, dinar popular i servei de barra durant tot el dia.