2 anys FENT l'oposició

Després de 2 anys FENT l'oposició, i amb el retorn a poc a poc a la presencialitat, ahir vam celebrar una assemblea oberta de meitat de mandat on vam fer un repàs de la feina feta aquests 2 anys i vam recollir idees sobre com encara els dos anys vinents, per construir unitat popular!

El darrer any no ha sigut senzill. Les restriccions vinculades amb la pandèmia de la COVID-19 xoquen frontalment amb el tarannà polític de la CUP. La nostra política no té sentit si no podem estar als carrers i a les places, teixint unitat popular mitjançant assemblees, actes i activitats. De mica en mica sembla que podem anar recuperant aquesta manera de funcionar. Això també ens anima a seguir endavant amb el projecte de la CUP. Aquestes darreres setmanes hem celebrat el cicle de conflictes internacionals i ahir mateix vam celebrar l'assemblea oberta de meitat de mandat. Feia molts mesos que no en podíem fer cap i esperem que, de cara al curs polític que ve, podem tornar a la periodicitat habitual.

L'assemblea oberta d'ahir va tenir dues parts: una primera part, i més llarga, on les 3 regidores actuals van explicar la feina que la CUP fa dins la institució, així com les relacions que es veuen i senten amb els altres grups municipals tant del govern com de l'oposició. Amb l'objectiu de recollir idees i debatre sobre les línies a seguir per als darrers dos anys de legislatura, amb una vista llunyana posada a les eleccions del 2023.

En segon lloc, vam parlar de la situació nacional: estratègia de l'Estat Espanyol i del govern català, estratègia de la CUP en l'àmbit nacional, sensacions i necessitats de la classe treballadora independentista... Un espai lliure i tranquil per poder debatre sobre aquests temes i recollir propostes per elevar als debats d'escala nacional.

En resum, una jornada que valorem de manera molt positiva, que ens anima a seguir endavant amb el projecte de la unitat popular!