Notícies de Molins

En la darrera legislatura el Parlament de Catalunya ha aprovat un conjunt de noves lleis per tal d'intentar fer front a la situació d'emergència social, amb els instruments que permet el règim autonòmic vigent.

Aquesta ha sigut una reivindicació del jovent molinenc des de fa anys, i per fi, amb la ampliació dels horaris a la Federació Obrera, es disposarà d'espais per estudiar cada dia tot el dia durant el Gener, excepte els diume

Des de l’entrada de la CUP a l’Ajuntament l’any 2007, una de les nostres reivindicacions ha estat la rebaixa dels sous dels càrrecs electes i de confiança. El 23 de gener de 2008 es va aprovar amb els vots a favor d’ICV, PSC, ERC i CiU la major estructura política que mai ha tingut aquest ajuntament i que representava una despesa de 1.009.548€ anuals.

Intervenció del regidor Carles Ros durant la signatura del pacte el 28 de novembre de 2017

Aquest dilluns, l’alcalde de Molins del Joan Ramon Casals ha decidit trencar el pacte de govern amb el PSC-PSOE de Xavi Paz, fruit de les posicions antidemocràtiques que el PSOE ha pres i segueix prenent a nivell estatal i nacional en contra de la democràci

Intervenció del regidor Carles Ros al ple municipal extraordinari del 25 d'octubre contra l'aplicació de l'article 155 de la constitució Espanyola:

Bona tarda a totes les persones de Molins que ens segueixen des del Ple, des de la Ràdio, i un record als presos i les preses polítiques de l’Estat Espanyol que un dia més el passaran a la presó.

El proper dia 1 d’octubre, les molinenques i la resta de catalanes estem cridades a participar al referèndum sobre si volem que Catalunya segueixo formant part de l’Estat Espanyol o no.

El passat 25 de juliol vam conèixer, a través de nota de premsa del govern de Joan Ramon Casals i Xavi Paz, que es construirà "la primera promoció de protecció oficial des de la construcció del barri de La Granja", a través d’una cooperativa vinculada a UGT: 34 habitatges dels quals l'ajuntament en disposaria de 8 com a contraprestació, dels quals 4 es destinaran als afectats per l’expropiació de Sant Pere de Romaní i només 4 a “necessitats socials”.

La CUP creiem que cal ajudar a les persones que es troben en condicions econòmiques difícils, ja sigui fruit de l’atur disparat fruit d’aquesta crisi del capitalisme que encara vivim o de les polítiques de devaluació de les pensions que practiquen els governs de l’Estat des de

La CUP vam demanar que no s’aprovés el Pla de Joventut en aquest ple, i va ser acceptat, tot i la majoria absoluta del govern. El motiu no és que estiguem en desacord amb el pla, tot i que tampoc creiem que sigui el millor possible.

Pàgines