2n Certamen Millorem Molins per retornar diners a les entitats

A la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) pensem que hi ha molta feina a fer per aconseguir la Vila que volem. I aquesta millora l’hem de fer entre tots i totes, no només els polítics.

I gran part d’aquesta feina la realitzen les diferents entitats, que contribueixen a tenir una vila més dinàmica i socialment cohesionada. Un dels nostres compromisos sempre ha estat explicar en què gastem els nostres ingressos institucionals i també retornar part d’aquests diners a les entitats de Molins de Rei.

La CUP ens vàrem oposar al fort increment dels sous dels polítics i grups municipals que es va donar a principi de legislatura i per això vàrem crear el Certamen Millorem Molins per tal de premiar econòmicament a dos projectes presentats per les entitats.

El 27 de maig de 2008 es va donar a conèixer el veredicte d’un jurat format per persones alienes a la CUP i que van decidir donar els premis de 1.250 € a la Plataforma per un Casal de Joves Autogestionat i de 1.000 € als Amics dels Pessebres de Molins de Rei. En total es van presentar un total de 5 projectes.

Aquests premis es financien amb part del sou del nostre regidor Àlex Maymó, que a principis del 2009, es va veure reduït en un 40 %, mentre que els regidors de l’equip de govern només es van reduïr en un 6-9 %.

Malgrat que ens hagués agradat convocar aquest Certamen en més ocasions, la situació econòmica més precària ens ho ha impedit.

El motiu doncs d’aquesta nota de premsa és informar-vos que hem convocat una Segona Edició del Certamen Millorem Molins. Està obert a la participació de qualsevol entitat de Molins de Rei, que vulgui presentar un projecte per optar a un dels dos premis d’aquesta edició, de 1.250 i 1.000 € respectivament. Cada projecte, a l’hora de ser avaluat, podrà obtenir un màxim de 100 punts, 80 dels quals els decidirà un jurat format per persones alienes a la CUP i els 20 restants es decidiran mitjançant una enquesta a la plana web de la CUP de Molins de Rei.

Us adjuntem les Bases del Certamen i tota la documentació necessària. Per qualsevol dubte podeu consultar-ho amb nosaltres via correu electrònic ([email protected]) o via telèfon (615 603 425)