4 projectes s'han presentat al 2n Certamen Millorem Molins

Un cop ha finalitzat el termini han estat 4 els projectes presentats al 2n Certamen Millorem Molins. Han participat un total de 6 entitats en la redacció dels projectes. Entre el 20 de desembre i el 16 de gener el jurat analitzarà els 5 projectes presentats i otorgarà les seves puntuacions, amb un màxim de 80 punts. Durant aquest període també es podrà votar mitjançant l'enquesta de la plana web de la CUP de Molins de Rei, obtenint el projecte més votat un total de 20 punts i la resta 15,10 i 8 punts respectivament.

El proper dia 20 de gener de 2011 es donarà a conèixer el veredicte del jurat independent de la CUP, que conjuntament amb el resultat de l'enquesta, determinarà quins projectes s'enduen els premis de 1.250 i 1.000 € respectivament.

Podeu consultar a continuació la fitxa resum de cadascun dels projectes:

Presentat per la Colla Gegantera de Molins de Rei

Presentat per Endavant

Presentat per Amics dels Pessebres de Molins de Rei

Presentat per l'Ateneu Mulei, Casal de Joves Autogestionat la Mola i l'Agrupament Escolta Jaume Vicens Vives

Ja podeu votar al projecte que penseu que millora més la nostra vila en l'enquesta de la plana web de la CUP de Molins de Rei.