Acte de presentació de la llista i de l'spot de la CUP de Molins de Rei

El proper dissabte 16 d'abril es farà la presentació de la llista i de l'spot de la CUP de Molins de Rei. L'acte serà a les 18:30h a la Traska Truska, al Passeig del Terraplè número 82, del barri de la Granja.

Des de la CUP sempre hem volgut prioritzar el procés participatiu d'elaboració del nostre programa perquè sempre hem defensat que és més important el projecte que defensem i no ho son tant les persones que el representin com a càrrecs electes.

Tot i així, obviament, també és important les persones que formem part i ens creiem el projecte de la CUP. Per temes legals només podem posar un màxim de 31 persones a la llista electoral. Tothom sabem que avui en dia costa trobar persones que es mullin públicament per una opció política però tot i això en el bloc Jo també dono la cara per la CUP ja hem recollit l'adhesió de 108 molinencs i molinenques.

El proper dissabte presentarem els 31 molinencs i molinenques que formaran part de la nostra llista electoral però evidentment hi haurà gent que se n'ha quedat fora però que per nosaltres son igual d'importants que la resta.

Fa 4 anys vàrem presentar una llista majoritàriament bastant jove. Ara hi ha un 40% de persones majors de 40 anys. De la llista del 2007 només repetim 8 persones i per tant la renovació arriba al 74 %.

I la renovació més que una voluntat ha estat forçada per un problema greu que viu la nostra vila. La dificultat d'un accés a un habitatge digne fa que molta gent jove acabi marxant a viure fora de la nostra vila. De les 31 persones de la llista del 2007, 15 d'elles ja no viuen a Molins de Rei. Tot i així hem sapigut superar la marxa de persones molt implicades amb la incorporació de nova militància, que ha garantit amb la seva dedicació que el projecte de la CUP estigui més viu que mai.

En el cartell de l'acte veureu com surten d'esquena 14 de les persones que integren la llista. Potser algunes d'elles les haureu reconegudes però us convidem a l'acte del proper dissabte i així coneixereu la totalitat de la llista i també podreu veure l'spot electoral. En acabar hi haurà una degustació de pintxos.