Aquàlia utilitza dades dels molinencs per a finalitats comercials

La concessionària del servei d’abastament d’aigua potable que presta el servei a Molins de Rei, Aquàlia, ha enviat conjuntament amb la factura emesa el mes de juny, una carta de conformitat de cessió de dades personals per enviar informació referent a altres àmbits de negoci d’aquesta empresa o de tercers als usuaris.

Arran d’aquest fet, la CUP Molins iniciem una campanya per tal que els vilatans sol·licitem a l’Ajuntament de Molins de Rei que comuniqui directament a la concessionària la no utilització de les nostres dades atenent als següents punts

1. El titular del servei és l’Ajuntament de Molins de Rei i hauria de regular el servei que presta la concessionària

2. El servei d’abastament d’aigua és d’obligatòria acceptació per part dels ciutadansper tant Aquàlia, pel sol fet de guanyar un contracte de concessió, té accés a totes les dades de les persones que vivim a Molins o dels negocis que hi estan implantats.

3. Que els ciutadans no hauríem de fer un esforç addicional demanant que no s’usin les nostres dades per a l'inetrès d'una empresa que presta el servei. Cal no perdre de vista que els ciutadans de Molins som els propietaris del servei (no els clients) i en conseqüència és Aqualia qui treballa per nosaltres i no al revés.

En el document adjunt trobareu les instruccions i el text genèric per fer arribar la vostra instància a l’Ajuntament. Aquesta instància sol·licita, entre d’altres coses, que l’Ajuntament demani a Aquàlia que no utilitzi les nostres dades per als seus usos i interessos particulars.