Comunicat d'agraïment a la nostra companya Laura Munt

La nostra companya Laura Munt ens va comunicar formalment fa uns dies a la CUP i a la resta de forces de govern la seva decisió de presentar la renúncia com a regidora de l'Ajuntament de Molins de Rei per motius personals.

Des del mes de gener de 2017 va accedir al càrrec de regidora en un moment en que la CUP estàvem a l’oposició i al mes de desembre d’aquell mateix any va assumir les regidories de Gent Gran i Feminismes i Alliberament LGBTI.

Durant aquests 15 mesos de feina dins del govern municipal volem destacar l’impuls que s’ha donat en aquestes regidories amb una política propera a les entitats i engegant noves línies d’actuació.

S’ha realitzat la primera edició de la Setmana de la Gent Gran, conjuntament amb totes les activitats i accions desenvolupades durant tot l’any seguint les directrius que marca el Pla Director de la Gent Gran, aprovat durant l’any 2018.

En un any marcat per la històrica vaga general feminista del 8 de març de 2018 s’ha realitzat tot el procés participatiu per elaborar el Protocol contra les agressions sexuals en espais d’oci i que va comptar amb un Punt Lila en esdeveniments festius com la Festa Major. La política activa de denúncia de les agressions ha estat acompanyada d’un reforç molt important dels tallers en centres educatius i amb formacions destinades a entitats culturals, social, educatives i esportives.

La reivindicació de l’Alliberament LGBTI per primer cop ha tingut un acte oficial durant la diada del 28 de juny i s’ha creat el nou Servei d’Atenció Integral LGBTI.

Per tots aquests motius volem agrair a la Laura la seva dedicació, energia i alegria amb que ha exercit les seves funcions, tant a la oposició com al govern. Et desitgem Laura la millor de les sorts. Ens veiem al carrer!