Debat sobre Comerç Just, Cooperació i Solidaritat

Ahir es va celebrar el debat sobre Comerç Just, Cooperació i Solidaritat entre els diferents partits polítics que es presenten a la Vila -a excepció del PP, que no va presentar-s'hi- al Forum XXI. Per part de la CUP va participar-hi en Joan Domènech.

El debat va girar entorn del que s'ha fet a Molins de Rei i les propostes de cara als propers quatre anys. En general va haver-hi bastants punts d'acord entre tots els partits i es va valorar positivament la tasca duta a terme fins ara.

Tot i això, des de la CUP es va reclamar que cal anar més enllà i dedicar un 1,2% del pressupost a solidaritat i cooperació, enfront de l'1% actual. En Joan va posar sobre la taula també altres propostes com la d'engegar una campanya de sensibilització entre la població i la d'extendre l'oferta dels productes de comerç just a altres botigues de la Vila.

Finalment, des de la CUP es va fer una defensa de potenciar la solidaritat amb altres pobles del món com Veneçuela o Bolívia, que intenten fer front amb dignitat a les agressions causades per un sistema capitalista, que propicia gran part de les desigualtats que hi ha al món.