Des de la CUP Molins apostem per el lloguer d’HPO, que no reverteixi en una propietat en cap d’uns anys

Al ple de novembre es va aprovar la bonificació del 95% en la construcció de 2 pisos d'HPO de venda a les Guardioles (150.000€) amb el vot en contra de la CUP

Al ple de novembre es va arovar la bonificació del 95% de la construcció de 2 Habitatges de Protecció Oficial (HPO) de venda a es Guardioles. Des de la CUP apostem per el lloguer d’HPO, que no reverteixi en una propietat en cap d’uns anys.

Creiem que si aquest habitatge acaba en propietat d’un usuari, no es tracta una obra d’especial interès municipal, per tant, estem venent patrimoni públic (gairebé 150.000€).  Aquests diners es podrien destinar a la compra de pisos buits en opció de tempteig i posar-los a la borsa de lloguer social.

Intervenció al ple

Notícia Molins de Rei TV

Bonificar vora 150.000€ per a Habitatge de Protecció Oficial de venda és vendre patrimoni públic.