Donem la cara - Presentació de la llista electoral

El passat 18 d'abril la CUP Molins de Rei va donar a conèixer les 31 persones que integren la llista electoral per a les eleccions municipals del proper 24 de maig en un acte molt concorregut al Racó dels Gegants Vells, en què van intervenir diversos membres de la candidatura, com ara Àlex Maymó, Carles San Andrés, Mireia Romo, Mar Miralles, Asier Baiona, Josep Raventós, Roger Castillo, Laura Munt, Carmen Polo i Carles Ros.

L'acte va permetre als assistents conèixer la feina feta al llarg dels 8 anys de trajectòria de la CUP a la nostra vila, la manera de fer i l'aposta insubornable per l'assemblearisme i la democràcia directa, i altres elements determinants del programa com situar les persones al centre de l'acció política, garantir la qualitat dels serveis municipals o el compromís amb la independència del país i la lluita per la territorialitat completa dels Països Catalans

Podeu consultar la llista sencera en el següent document:

La CUP Molins impulsa la campanya 'jo també dono la cara per la CUP', on qualsevol vilatà pot expressar el seu suport a la candidatura omplint un formulari i d'acord al manifest que es pot consultar a http://cupmolinsderei.blogspot.com.es/

En acabar l'acte, la CUP també va donar a conèixer el primer vídeo d'aquesta campanya, un espot que en menys de 48 hores ja ha superat les 1.000 visites rebudes: