El govern rebutja les propostes per unes Ordenances Fiscals més justes

El govern sociovergent rebutja les propostes de la CUP de generar una tarifació social progressiva en funció de la renda (qui més té, més paga) per als impostos i taxes municipals.

S'inclou a proposta de la CUP l'augment de la taxa de residus per a grans supermercats, grans hotels i similars.

El govern municipal va aprovar les Ordenances Fiscals 2022 amb el vot en contra de la CUP. Aquest vot en contra es deu al fet que no s'inclouen les propostes de la CUP per a fer una tarifació progressiva dels impostos i taxes en funció de la renda de les molinenques: és a dir, qui més té més paga perquè qui menys té, menys hagi de pagar.

Així és com entenem la CUP s'haurien de gravar tots els impostos i taxes. Som conscients que aquest pas no es pot fer de cop i que els marges de l'Ajuntament són limitats dins una llei estatal que encotilla molt. Tot i així, creiem que portàvem propostes factibles que avançaven cap a aquest horitzó, i que han sigut rebutjades.

Per altra banda, les grans empreses, grans hotels i grans supermercats passaran a pagar més per la taxa de residus, a proposta de la CUP.