El regidor de la CUP, Àlex Maymó, ha estat el més actiu de l'Ajuntament

Seguint amb el compromís de transparència que sempre hem defensat des de la CUP volem donar a conèixer en les properes setmanes quina ha estat la nostra feina durant aquests 4 anys. Per començar volem demostrar amb dades concretes que el nostre regidor, Àlex Maymó, ha estat el més actiu en quan a assistència a reunions.

En la taula adjunta (cliqueu a sobre per ampliar-la) podeu veure a quantes reunions ha assistit cadascun dels regidors/es del consistori de Molins de Rei. Només hem pogut comptar en base a les actes aprovades de les reunions on tots els grups estem representats: plens, comissions informatives de les 4 àrees, Comissió d’Habitatge, Consell Consultiu de Comerç, Consell Escolar, Comitè de Fira i Molins de Rei Solidària.

El nostre regidor també ha assistit a les Juntes de Portaveus, Consell d’Administració de Ràdio Molins, Comissió de Participació, Junta Local de Seguretat, Comissió de Mobilitat, Meses de Contractació, Comissions de Seguiment d’Obres, Comissions de Seguiment de Processos Participatius. Aquests organismes també tenen representació de tots els grups però no es fan actes de les reunions o no s'envien als grups. Tot això representa més de 350 reunions durant aquesta legislatura.

El regidor de la CUP ha estat el regidor més actiu ja que l’Ajuntament no és precisament gaire participatiu i no es podia delegar en altres persones de la CUP. Els horaris de les reunions de la Comissió Informativa de l'Àrea de Serveis Personals (ASP) o del Consell Escolar han fet que el nostre regidor no pogués assistir-hi en algunes ocasions per motius laborals però en els altres òrgans l'assistència ha estat molt alta. Altres grups amb més representació han pogut repartir-se millor la feina. Els regidors del govern, que tenen dedicacions i salaris més alts, també han assistit a d'altres reunions on no hi ha representats els grups de l'oposició però a l'hora de fer el recompte hem volgut comptar només les reunions on tothom hi és representat.

El fet d'assistir a una reunió no és l'únic paràmetre per valorar la feina política d'un regidor o un grup municipal però la no assistència si que és bastant simptomàtic. En els propers dies també analitzarem quina feina hem fet en aquestes reunions.

Nosaltres hem fet un esforç important per ser presents a tot arreu per tal de traslladar la informació a les assemblees de la CUP, on hem debatut i treballat tots els temes que es tractaven a l’Ajuntament. No només el regidor ha adquirit un ampli coneixement del funcionament intern sinó que totes les persones que hem participat activament en les reunions setmanals també l’hem adquirit. 4 anys després ja som un grup de persones preparades per afrontar qualsevol repte que se’ns presenti.