Els pressupostos participatius per joves s'amplien de 6.000 a 9.000€

Aquest 2018 arriba la 9a edició del projecte MOU! EL CUL!, un procés de pressupostos participatius, emmarcat en el Pla Local de Joventut – MOU!. Aquest procés s’adreça a  tots els joves i les joves de 14 a 30 anys, que viuen a Molins de Rei. L’objectiu és que la joventut de Molins de Rei decideixi a quines activitats o projectes es destinen 9.000 € del pressupost previstos en el pressupost municipal per a aquesta àrea. Les accions han d’estar relacionades amb l’oci alternatiu, la cultura i la creació o l’emancipació. Hi ha 6 categories d’acord amb la temàtica i el grup d’edat.

Des de la Regidoria de Joventut, encapçalada per Carles Ros (CUP), s'ha ampliat enguany la partida de 6.000 a 9.000€. Amb aquesta ampliació de recursos s'afavoreix la consolidació de projectes impulsats en edicions anteriors i alhora es fomenta l'organització i apoderament de les joves.

La normativa i la documentació per presentar les propostes es podrà consultar al blog del Punt Jove www.pijmolinsderei.blogspot.com i a la web municipal www.molinsderei.cat. Per a més informació, us podeu adreçar al Punt Jove, carrer Verdaguer 48, [email protected].

Acció

27 de març de 2018 20h a la Federació Obrera

Presentació Pressupostos Participatius i  presentació nou cartell.

3 al 30 d’abril de 2018

Difusió del projecte