Es crea un bloc de suport a la CUP de Molins de Rei

La CUP de Molins de Rei ha creat un bloc a internet sota el títol “Jo també dono la cara per la CUP” per recollir adhesions de molinencs i molinenques que vulguin donar públicament el seu suport a les persones i el projecte que representa la CUP de Molins de Rei.

En aquest bloc s’hi pot trobar un manifest en el qual s’expliquen els motius pels quals s’ha de donar suport a aquesta iniciativa. També hi ha un recull de la feina feta en aquests 4 anys de CUP a la nostra vila a través d’una recopilació d’enllaços a les notícies més destacades.

En els propers mesos es durà a terme un procés participatiu per redactar el programa electoral de la CUP en el qual hi podrà participar qualsevol persona que ho desitgi. Per tot això, quan s’ompli el formulari de suport es podrà escollir en quina matèria es vol participar a l’hora de debatre i decidir les propostes que inclourà el programa electoral.

Sempre hem cregut que el nostre projecte no ha d’estar tancat al grup de persones que hi treballem més activament en el dia a dia sinó que creiem que totes aquelles persones que creguin en el nostre projecte també han de participar-hi. Des del simple suport públic fins a militar-hi activament hi ha molts graus d’implicació i per tot això volem garantir que tothom qui ho vulgui pugui participar en aquest procés. Tenim un objectiu principal: fer créixer la CUP perquè creiem que això farà que hi guanyem tothom i que hi guanyi Molins de Rei.

Properament informarem del calendari de punts de trobada participatius per debatre quines propostes volem per Molins de Rei en diferents àmbits sectorials i per cada barri del municipi.