La CUP-AE obté 886 vots a Molins de Rei, el segon millor resultat en municipis de més de 20.000 habitants

La CUP - Alternativa d'Esquerres ha obtingut 886 vots (6,31%) a Molins de Rei en les eleccions autonòmiques d'ahir diumenge 25 de novembre. En municipis de més de 20.000 habitants només a Vilanova i la Geltrú, amb un 7,28%, s'ha obtingut un millor resultat.

Veure resultats a Molins de Rei mesa per mesa

Des de la CUP de Molins de Rei volem donar les gràcies a tots els molinencs i molinenques que ens han donat el seu suport, i especialment a totes aquelles persones que han col·laborat activament en aquesta campanya. Teníem molt clar que els resultats serien molt diferents respecte a les eleccions municipals, com s'ha vist tradicionalment a la nostra vila en el cas d'ICV per exemple.

El nostre principal objectiu era aconseguir representació al Parlament de Catalunya i ho hem aconseguit sense tenir el suport mediàtic dels grans mitjans de comunicació (Ciutadans 2006) i sense comptar amb líders mediàtics (Solidaritat 2010), i d'això n'estem molt orgulloses ja que hem comptat amb la implicació de milers de persones fent campanya en moltíssims municipis.

A continuació podeu veure el resultat als principals municipis més grans de 20.000 habitants:

7,28 % Vilanova i la Geltrú

6,31 % Molins de Rei