La CUP de Molins de Rei recull 1.025 avals per garantir que la CUP sigui present a les eleccions del 25N

En només 5 dies la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) ha estat recollint avals per poder presentar-se a les eleccions autonòmiques del 25 de novembre, ja que un canvi en la legislació electoral obliga a les formacions extraparlamentàries a recollir signatures equivalents al 0,1% del cens electoral. En tot el Principat es necessiten doncs uns 5.300 avals.

Dels 1.025 avals recollits pels militants i col·laboradors de la CUP de Molins de Rei, 554 corresponen a persones empadronades a la nostra vila, mentre que 471 persones són de municipis del voltant. A la resta de la comarca del Baix Llobregat s'han recollit 1085 avals i per tant el total comarcal arriba als 2.110 avals.

Volem donar a les gràcies a totes les persones que han signat o que han ajudat a recollir avals. Malgrat els pocs dies de marge s'ha aconseguit un nombre molt gran de suports i això creiem que és una prova evident que el projecte de la CUP està arrelant-se a la nostra comarca.