La CUP dóna a conèixer els sous dels polítics a la Vila

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Molins de Rei ha decidit informar als vilatans i vilatanes dels sous i retribucions dels polítics municipals i del seu augment d'entre un 34 i un 128% respecte els anteriors. Aquest increment es va aprovar recentment pel Ple municipal, amb l'únic vot en contra de la CUP.

Habitualment aquest és un tema que els nostres dirigents intenten defugir i que quan el comuniquen, ho fan, de forma parcial. Sense anar més lluny, l'alcalde va informar de paraula al Ple de les quantitats a cobrar, però no de l'increment respecte l'any anterior -aquesta dada només es va donar per escrit als diferents partits-.

Des de la Candidatura d'Unitat Popular s'entén que la transparència dels governants envers la Vila també ha d'arribar a aquest punt i per això s'ha decidit comunicar-ho mitjançant el cartell que podeu llegir a continuació (cartell_sous) i que s'ha enganxat a diferents carrers i places de Molins de Rei.

En aquest informe també s'explica que el sou del regidor de la CUP, l'Àlex Maymó, anirà en la seva totalitat al partit. Properament es comunicarà als molinencs i molinenques quin ús en farà la CUP d'aquests diners, ja deixant clar que una part d'ells anirà destinat a entitats, associacions i/o projectes de la Vila.