La CUP Molins ens adherim al manifest de l'associació Trans Baix Power & Roses de Sant Feliu

Ahir, 6 de febrer, vam  realitzar el ple ordinari de gener.  La CUP ens vam adherir al manifest de l’Associació Trans “Baix power”.

Des de  la CUP es llegir aquest posicionament:

“Primer de tot, Rosa Maria, des de la CUP volem agrair-te que avui estiguis entre nosaltres llegint aquest manifest.

Donar-te les gràcies a tu i a l'associació Trans “ Baix Power " per seguir lluitant dia rere dia per l'alliberament de les persones Trans . En aquest manifest podem veure tota la història i tots els drets que se us han anat vulnerant  i ara en ple segle XXI hi ha molta feina a fer al carrer i a les institucions, sobretot a nivell nacional amb l'amenaça que hi ha a l’Estat Espanyol de l'extrema dreta.

A nivell municipal, des de la CUP, treballem per anar  fent petits avenços en aquest lluita. La CUP la legislatura passada vam estar un any i mig al govern i vam crear la regidoria de feminisme i alliberament LGBTI, en substitució de l'aleshores anomenada regidoria d'igualtat, i que actualment segueix vigent en aquest govern i que esperem que en futurs governs així segueixi sent. També per primera vegada, aquest ajuntament el 28 de juny del 2018 va celebrar el Dia Internacional de l'orgull LGTBI.

I tot just fa un any que van presentar i crear el Servei d'Atenció Integral per les persones LGTBI. ( 4 de febrer del 2019)

Petites accions com aquestes serveix per visibilitzar la lluita LGTBI.

La CUP votarem a favor d'aquesta moció amb el convenciment que cal seguir treballant i avançant en aquesta lluita no només amb discursos institucionals sinó amb compromisos i accions concretes per seguir defensant els drets de les persones LGBTI.”