La CUP ha fet públic avui a la seva web tot el seu programa de cara a Molins pels propers 4 anys. Més de 400 propostes i 214 pàgines.

És el programa més complet que la CUP ha fet mai. En aquesta campanya electoral, sota el lema #ARRELADES, la CUP presenta un programa que des de fa 6 mesos s'ha estat elaborant amb 8 punts de trobada sectorials, 3 assemblees obertes, grups de treball i molts debats, convidant també persones referents dels sectors. Desenes persones han format part dels grups de treball per l'elaboració d'aquest programa.

També és el programa més potent que la CUP de Molins ha presentat mai perquè acumula l'experiència també d'haver governat molins durant l'últim any i mig, coneixement que han acumulat les regidores de la CUP i tota l'assemblea que els ha estat donant suport.

L'índex del document està fet amb enllaços per poder accedir a cada apartat clicant a sobre de cadascun en l'índex. Així facilitem a les persones que vulguin consultar aspectes en concret.

Veure programa polític CUP Molins 2019

Veure prioritats polítiques aprovades en l'assemblea oberta del 3 de maig

La CUP presenta el programa polític per Molins de Rei més complet fins ara amb l'objectiu d'aconseguir l'alcaldia.