La CUP presenta les prioritats de cara als propers quatre anys

Ahir va tenir lloc l'acte central de la CUP de Molins de Rei, que consistí en un dinar popular i en uns parlaments posteriors. L'Àlex Maymó va presentar les 10 prioritats de la candidatura. "Per començar s'ha de modificar el Reglament d'Ordenació Municipal (ROM) per tal d'incrementar el poder del poble". A continuació va proposar la creació d'una regidoria de barris i entitats i la construcció d'una nova Biblioteca i d'un Casal Cultural.

Els següents punts van ser els d'habitatge i medi ambient. "Cal fer un Pla d'Habitatge que permeti conèixer la situació real a la Vila, preparar un Pla de xoc contra els pisos buits i l'especulació i afavorir les Cooperatives d'habitatge amb dret d'ús", va comentar l'Àlex sobre el primer aspecte. "Cal evitar més agressions al territori lluitant per aconseguir que Collserola sigui declarat Parc Natural, recuperant el riu Llobregat, i lluitant activament contra la contaminació de l'aire".

Les altres prioritats són millorar les comunicacions en transport públic i bicicleta, recuperar la gestió de serveis públics cedits a empreses privades, acostar les tecnologies de la informació a tothom, crear noves places d'escola bressol a preus justos i fer un Pla d'Acció per a potenciar l'ús social del català.

El Pep Salas, també membre de la CUP de Molins de Rei, va parlar a continuació. Va assenyalar que la CUP "no té res a veure amb els partits tradicionals", va fer un repàs del perquè ha nascut a Molins i va fer una crida a tothom perquè el dia 27 la CUP entri a l'Ajuntament. L'acte, que es va haver d'escurçar per culpa de la pluja, va acabar amb la cançó de la CUP 'Un nou Molins surt de l'ou'.

L'acte final de campanya de la CUP tindrà lloc el dia 25 a les 21h a la Plaça del Mercat i consistirà amb música en directe i parlaments.