#LluitemDesDeCasa 1.Crisi econòmica: crisi del capital

Des de la CUP Molins Lluitem des de casa en època de confinament i us fem arribar aquestes càpsules.

La crisi sanitària derivada de la COVID19 ha fet palesa, altra vegada, la incompatibilitat del capitalisme amb la defensa d'una vida digne. El capitalisme s'esquinça a marxes forçades i qui més rep és la classe treballadora de Molins i d'arreu. La patacada que ens ve a sobre serà molt dura i cal que comencem a plantejar alternatives socials, econòmiques i polítiques que facin un gir de 180 graus a la solució que es planteja com a sortida d'aquesta crisi. Lluitem des de casa i posem sobre la taula que la sortida a aquesta crisi demana posar la vida al centre, i la construcció d'un nou model econòmic i social.

Si una lliçó estem aprenent aquests dies, és que els serveis públics no es poden retallar i privatitzar, com fa anys que es fa a escales municipals, estatals i la Generalitat. Aquí a Molins tenim també l'oportunitat de revertir aquesta situació en els pròxims mesos i anys.