#LluitemDesDeCasa 5. Habitatge

Des de la CUP Molins Lluitem des de casa en època de confinament i us fem arribar aquestes càpsules

La situació de vulnerabilitat que viu la classe treballadora és inherent al sistema capitalista, però arran de la crisi sanitària de la Covid-19 s’ha vist agreujada. Els ERTOs i els acomiadaments estan dificultant, encara més, el pagament dels lloguers.

En aquest sentit, la resposta del govern espanyol ha estat del tot insuficient i injusta, pretenent que qui s’endeuti siguin les llogateres vetllant així, un cop més, pels interessos dels grans propietaris i dels bancs. La classe treballadora, doncs, segueix veient com es redueix el seu sou mentre els alts costos per sostenir la vida es mantenen.

Aquesta situació encara és més greu per totes aquelles treballadores temporals, que cobren en negre, migrades, falses autònomes o persones sense papers, ja que no seran comptabilitzades oficialment i seran, de nou, invisibilitzades per l’administració.

És imprescindible que continuem lluitant des de casa perquè l’aturada dels desnonaments sigui una realitat i per garantir un habitatge digne per totes, sense excepcions.