#LluitemDesDeCasa 9. Serveis Socials i Xarxa de Suport Popular

Des de la CUP Molins Lluitem des de casa en època de confinament i us fem arribar aquestes càpsules.

Aquesta crisi està colpejant durament els col·lectius més desfavorits de la nostra vila: com persones al llindar de la pobresa, gent gran, famílies monoparentals, etc. És per aquest motiu que els Serveis Socials han d’estar més actius que mai per garantir la vida a aquests col·lectius.

Malgrat l’esforç de les treballadores municipals, és evident que la situació sobrepassa els límits que la xarxa institucional municipal pot oferir. En aquest sentit, la tasca de l’ADF,  protecció civil i dels col·lectius voluntaris com la Xarxa de Suport popular autoorganitzada són essencials. Lluitem des de casa per mostrar tota la solidaritat a les persones voluntàries i per exigir a les institucions que no utilitzin aquests col·lectius com a mà d’obra gratuïta. Els serveis socials han de ser remunerats i extensius ara més que mai.