L'spot de la CUP ja ha estat vist més de 1.000 vegades

En només 12 dies l'spot de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Molins de Rei ha estat visualitzat més de 1.000 vegades. La bona acollida entre els vilatans i vilatanes és cada cop més considerable.

Tot i els recursos molt limitats a nivell econòmic que tenim, gràcies a la col·laboració de persones expertes en el món audiovisual, hem aconseguit realitzat un vídeo de campanya molt ben realitzat tècnicament.

Pel que fa al contingut hem volgut que hi estiguin presentsels eixos més importants de campanya explicats per 8 de les persones de la llista electoral. Sempre hem cregut que cal potenciar un grup divers de persones i no pas personalismes en concret ja que pensem que en política s'han de construïr un projecte polític basat en la col·lectivitat. Les persones que seran càrrecs electes han de ser portaveus de l'assemblea i per tant creiem que és molt important que també a l'spot es visualitzi aquest aspecte.

Si encara no l'heu vist us animem a què ho feu i el difongueu a través de les xarxes socials (twitter, facebook) i per correu electrònic.