Més de 155 persones de la vila ja donen la cara per la CUP

Com ja es va fer en les eleccions municipals del 2011 i 2015, enguany hem tornat a impulsar la campanya “Jo també dono la cara per la CUP” per tal que totes aquelles persones que vulguin donar suport públicament a la nostra candidatura ho puguin fer.

En només 12 dies, ja ho han fet 158 persones de la vila. Amb aquestes dades ja es superen els suports totals obtinguts en anteriors eleccions ja que el 2011 van ser 128 persones i el 2015 es va arribar a 147 persones. Encara queden 21 dies per les eleccions i seguir sumant més adhesions omplint el formulari de suport.

Des de la CUP valorem molt positivament aquests suports ja que representen una mostra de suport plural en tots els sentits. De les 158 persones hi ha 79 dones i 79 homes. La mitjana d'edat es situa en els 39 anys i trobem persones dels 16 fins als 78 anys, i amb presència a tots els barris del municipi

Amb aquest suport creixent, que també s'ha visualitzat amb una important assistència a les assemblees obertes dels últims mesos, encarem la campanya electoral convençudes que el projecte de la CUP pot aconseguir per primer cop l'alcaldia del nostre municipi amb un equip de persones arrelades a la nostra vila.

Omple el formulari de suport

Llistat d'adhesions

Manifest de suport