Molins de Rei municipi feminista. Necessitem fets i no paraules!

Al ple d'octubre es va aprovar l'adhesió de Molins de Rei com a municipi feminista. No ens serveix una placa on posi Molins de Rei municipi feminista, volem accions palpables que demostrin que aquest govern inclou la perspectiva feminista de manera transversal a tots els àmbits: des de l'educació a urbanisme, passant per la Guàrdia Urbana.

Al ple d'octubre es va aprovar l'adhesió de Molins de Rei com a municipi feminista. Una declaració que era un pur formalisme, ja que aquesta moció feta declaració institucional va ser aprovada el 25 d’octubre del 2018, ara tot just fa tres anys. 3 anys des de llavors i hi ha molts punts d’aquell decàleg que ja s’està fent i altres en el que seguim igual: com per exemple la bretxa salarial entre dues persones que fan gairebé la mateixa feina o les pensions.

En l’acta d’aquell ple la regidora Revestido parlava de la transversalitat i volem, el compromís que la perspectiva de gènere sigui realment transversal en tots els àmbits municipals des d’educació fins a urbanisme a totes les regidories i que totes les treballadores rebin formació sobre actituds masclista i com abordar-les. La CUP seguirem donant suport i treballant en aquesta línia; i tenim les nostres portes obertes a totes aquelles iniciatives feministes que signifiquin una veritable transformació. Però n’hi ha hagut d’altres en les que no hem estat d’acord: voler inaugurar la primera fase de la carretera un 8M o la nostra soledat davant la defensa de la lectura de les dones regidores del manifest contra les Violències masclistes, tota la polèmica que va comportar el mural feminista fet per un home.

No ens serveix una placa on posi Molins de Rei municipi feminista, volem accions palpables que ho demostrin!