Prec de la CUP arran de la nova façana pintada al Pati del Palau

El passat ple municipal del mes de maig, la CUP vam preguntar al govern sobre la nova façana pintada per un nou establiment de restauració. Com a CUP valorem que el que ha passat al Pati del Palau no hauria d’haver passat. És una de les places municipals amb més història i patrimoni, que fa pocs anys ha passat de ser un pàrquing desert a una plaça amb molta vida i totalment per les persones, i en els propers anys veurà l’última fase de restauració de tota la façana del Palau de Requesens.

Per cuidar la línia històrica de la plaça i no destacar davant el patrimoni nacional que és el Palau, creiem que una retolació, com s’ha anomenat ja públicament, de xiringuito de platja, de colors cridaners i mida descomunal, no hauria d’existir.

Davant d’això, vam demanar al govern que actuï per revertir aquest fet, assumint l’error si és que les normatives de façanes i plans de protecció de patrimoni no ho  contemplaven, i s’eviti cap nou cas semblant allà o altres punts de Molins introduint totes les clàusules necessàries als a les normatives municipals oportunes