Presentada una moció per denúnciar les mesures antisocials del govern espanyol en matèria laboral

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) ha presentat pel proper ple municipal del 23 de febrer de 2012 una moció per denunciar el primer paquet de mesures antisocials en matèria laboral, que va aprovar el Govern Espanyol el passat 30 de desembre de 2011. Aquesta moció ha estat proposada per la Coordinadora Obrera Sindical (COS) i des de la CUP l'hem presentada per tal de denúnciar aspectes com:

·  L'increment en mitja hora diària de la jornada laboral dels i les treballadores de l'àmbit públic.

·  La reducció fins al 0% de la taxa de reposició de treballadors i treballadores al sector públic.

·  La congelació del salari dels funcionaris per al proper any 2012

·  La congelació del Salari Mínim Interprofessional per a l'any 2012 en els 641,4€ vigents durant el 2011 (més de 400€ per sota ja de les promeses del govern espanyol)

Aquestes mesures són una mostra més de que les persones treballadores de la nostra vila acabaran pagant una crisi sistèmica que no han provocat, essent els veritables culpables recompensats abastament amb sous del tot escandalosos, com els 2,3 milions d'euros anuals de Rodrigo Rato al capdavant de Bankia, els 1,6 milions d'euros anuals del ja ex-president del Banc José Luis Olivas, o els 1,55 milions d'euros del president de CatalunyaBanc, Adolf Todó.

Per a més informació podeu consultar els documents adjunts: