Que ningú quedi enrere. Ho garantim entre totes

Aquesta crisi ha posat de relleu el fracàs del sistema d’externalització de serveis públics i de privatització dels sectors estratègics. Cap govern patronal o sindicat groc, només nosaltres, les persones, podrem garantir que ningú quedi enrere.

El president del govern de l’Estat espanyol, Pedro Sánchez, ha anunciat un nou paquet de mesures amb la promesa que ningú quedaria enrere. La present reforma no garanteix la protecció a la majoria de col·lectius vulnerables.

Aquesta crisi ha posat de relleu el fracàs del sistema d’externalització de serveis públics i de privatització dels sectors estratègics, així com la poca fiabilitat de confiar la negociació de les condicions de les treballadores als sindicats grocs i les patronals, que ha donat lloc a la flexibilització dels ERTEs i no ha revertit acomiadaments irregulars i les pressions que moltes treballadores ja hem patit.

És per tot això que l'Esquerra Independentista imoulsem la campanya #NingúEnrere, que uneix col·lectius sindicals i socials, perquè cap govern patronal o sindicat groc, només nosaltres, les persones, podrem garantir que ningú quedi enrere.

Us animem a compartir el manifest i que cada cop més col·lectius s'hi adhereixin. Com a CUP Molins ja ho gem fet!

Llegeix el manifest

Formulari d'adhesió al manifest