Relleu a la regidoria del Carles Ros

Després de gairebé 6 anys com a regidor, en Carles Ros abandona la política institucional per donar prioritat a la seva vida personal, social i política fora la institució. El relleu d'en Carles serà en Marc Vives Solé

Divendres passat, el nostre company Carles Ros anunciava, mitjançant un blog personal, que, després de gairebé 6 anys com a regidor, abandona la política institucional per donar prioritat a la seva vida personal, social i política fora la institució. Una experiència que, com explica, és positiu que sigui temporal i compartida, i un relleu que hem pogut planificar tranquilament des del març.

Des de la CUP Molins, no podem fer altra cosa que agrair l'esforç, empenta, voluntat i estima que en Carles ha dedicat per representar la gent de la CUP al consistori en aquest període. I que estem contentes que segueixi aportant tota la seva vàlua política en el si de l'assemblea.

I així com el ple d'octubre serà el darrer ple d’en Carles, també en Josep Raventós, que també va entrar el 2015 a l’ajuntament, rellevarà com a regidor l’estiu del 2021. D’aquesta manera, es disposarà del temps suficient per a fer un bon traspàs a la persona que prengui el relleu.

Com a assemblea compartim les reflexions que s'expressen en el text. És així com entenem la política institucional a la CUP, un espai més de feina col·lectiva dins les nostres comissions i grups de treball. Un espai que és positiu que sigui temporal i compartit, per no caure en els vicis de la vella política i d'aferrament a un sou i a una poltrona. Un servei temporal com una tasca més de l’assemblea i del projecte de la unitat popular, per fer totes una mica perquè algunes no ho hagin de fer tot.

El codi intern de la CUP limita a 8 anys consecutius l'opció de ser regidora. I és amb aquesta visió que la CUP Molins porta treballant des que té representació a l'Ajuntament. Persones amb empenta, que destinen esforços durant un temps limitat i donen pas a una altra companya, acumulant l’aprenentatge en el sí de l’assemblea gràcies a l’esforç de màxima transparència interna i externa.

Per tant, al ple de novembre una nova companya de la CUP entrarà al Grup Municipal que fa feina al consistori. El relleu d’en Carles serà en Marc Vives Solé, número 7 a la llista electoral del 2019. En Marc milita de fa anys a l'Esquerra Independentista de la vila i ha participat de diversos moviments associatius i esportius.

Desitgem tots els encerts i força tan a en Carles com a en Marc en aquestes noves etapes!