Suma't al projecte de la CUP

La CUP es presenta a les properes eleccions del 10N. És però en el municipalisme on té la raó de ser i on totes les mans son necessàries per a sonstruir el seu projecte. Si t'hi sents identificada, ajudan's a seguir creixent participant a les assemblees, fen-te militant o simpatitzant.

SOM LA CUP

QUÈ VOLEM?

• Un país nacionalment independent, socialment igualitari, desacomplexadament ecologista i sense rastre de patriarcat.

. Uns Països Catalans socialment justos, de territoris vius, on hi floreixin projectes populars que posin la vida al centre, on la diversitat sigui un valor central, en els que la vida de les classes populars siguin el centre polític, econòmic i social del país.

. Articulats a través d’unes estructures més democràtiques i uns municipis feministes, antiracistes i amb estructures econòmiques que plantin cara al capitalisme caníbal per a generar dinàmiques de redistribució de la riquesa envers la comunitat.

.  Un Molins integrador, socialment cohesionat, radicalment democràtic i mobilitzat al servei de la transformació social (plataformes, espais de treball...) i ben viu amb una presència constant de la cultura popular.

. Una Vila on els serveis siguin públics i de qualitat.

QUÈ FEM?

• Participem des del carrer i des de les institucions en la transformació social a Molins i al conjunt del país.

.   Treballem per canviar les institucions i la seva manera de fer per tal que les decisions es prenguin de baix a dalt.

.   Cerquem la unitat popular col.laborant amb altres col.lectius i associacions de Molins i del Baix Llobregat.

COM HO FEM?

.  De forma assembleària, al costat de la resta de l’Esquerra Independentista i construint la Unitat Popular.

. Amb la participació democràtica de totes les persones que hi formem part, vingudes d’espais diversos i amb perfils diferents, però que compartim i treballem pels mateixos objectius.

T’HI VOLS SUMAR?

. Si et sents còmode amb aquesta base ideològica que orienta la pràctica política de la CUP... què millor que participar-hi directament com a militant i/o contribuir econòmicament a fer possible aquest canvi com a simpatitzant.

. Les nostres mans són el nostre capital. Si hi vols militar i participar del dia a dia de l’assemblea de Molins i a nivell nacional, envia’ns un correu a [email protected]

. La CUP és coneguda per no tenir deutes amb cap entitat financera i així no dependre dels interessos d'aquestes. En part és possible amb les quotes i donacions que fan militants i simpatitzants. Si vols ser simpatitzant i contribuir econòmicament -i també col.laborar puntualment a nivell local-, apropa't al Casal Popular La Barrina i demana a les treballadores la documentació que cal emplenar

. Si vols fer qualsevol aportació o tens dubtes o comentaris, envia’ns un correu a [email protected]