La CUP edita un cartell amb el sou de l'assessor
20/03/2008
La CUP de Molins de Rei ha editat un cartell per denunciar la creació d’un nou lloc de treball d’assessor d’alcaldia. Amb la distribució d’aquests 250 cartells per tots els indrets de la vila volem aconseguir que tots els vilatans i vilatanes tinguin coneixement d’aquest fet.
Des de la CUP considerem que aquest cas és un escandol en la política retributiva de l’ajuntament de Molins de Rei pels següents motius :
1- Es substitueix una administrativa que actualment cobrava 1.700 €
mensuals per un assessor d’alcaldia que cobrarà 3.300 € mensuals.
Ampliar cartell sobre la creació de l'assessor d'alcaldia
2- L’assessor/a d’alcaldia serà escollit mitjançant lliure nomenament ja que es tracta d’un càrrec de confiança i per tant serà una persona del partit d’ICV.
3- Aquest nou lloc de treball no estava previst en el Pressupost Municipal aprovat fa només un mes.
4- Els sindicats amb representació en l’Ajuntament no han estat informats previament tal i com especifica el conveni vigent.
5- Els sindicats han criticat durament mitjançant un comunicat la creació d’aquest nou lloc de treball i han amenaçat en denunciar-ho a Inspecció de Treball.
6- Aquest punt ha entrat com a proposició d’alcaldia en l’ordre del dia del ple perquè en la comissió informativa ERC i CiU van obligar a IiE a deixar el punt sobre la taula en assabentar-se del sou que cobraria aquesta persona i que inicialment era de 3.500 € mensuals. La pressió dels dos socis de govern d’IiE només ha aconseguit rebaixar en 200 € el sou mensual.
7- Les tasques assignades a aquest nou càrrec són practicament les mateixes i en la pràctica són les mateixes que ja realitzava l’administrativa d’alcaldia.
8- No estem d’acord ni amb la creació del càrrec perquè entenem que Molins de Rei no genera gaire funcions de protocol ni estem d’acord amb un sou tan desorbitat.
9- No entenem com una persona d’un partit suposadament d’esquerres com ICV hagi de cobrar 3.300 € per desenvolupar una tasca d’assessorament polític i administratiu.