Pere Aragonès ens visitarà per la Fira de la Candelera

El vicepresident econòmic de Catalunya, artífex de la polèmica "Llei Aragonès" que facilita privatitzar sectors estratègics com la sanitat, els serveis socials o l'educació, ens visitarà la propera Fira de la Candelera

Ens arriben veus que per la Fira de la Candelera ens visitarà el vicepresident de Catalunya Pere Aragonès. Properament, està previst que el parlament aprovi l'anomenada "Lei Aragonès", una proposta de llei que vol regular el règim de contractació de serveis de la Generalitat o dels ens locals vinculats a l'educació, els serveis socials i la salut.
Com ja deiem al passat butlletí del mes de novembre, la CUP ens oposem frontalment a l'aprovació d'aquesta llei i participem de manera activa a laPlataforma Aturem la Llei Aragonès, on hi ha més de 50 entitats socials, educatives i sanitàries, sindicats i alguns partits polítics, com la CUP.  La seva portaveu, Bàrbara Roch, ha deixat clar que “volem revertir-la a través d’una llei integral que blindi la gestió pública dels serveis bàsics per evitar que les empreses privades entrin a mercantilitzar l’educació, la sanitat i els serveis socials”.
Des del Parlament, la CUP va presentar una esmena a la totalitat del projecte de llei ja que, com diu la diputada Maria Sirvent, la millor manera de garantir la qualitat dels serveis és que “la gestió, la titularitat i la provisió siguin 100% públiques”.Des de la CUP Molins volem expressar públicament el nostre rebuig a aquesta llei.