Tots els sindicats amb representació a l'Ajuntament consensuen una moció contra la Reforma Laboral

En el proper ple municipal del dijous 23 de febrer es debatrà una moció contra la Reforma Laboral elaborada per UGT, CCOO, CGT i SFP. Davant de la petició dels sindicats d'incloure aquesta moció en l'ordre del dia, els grups municipals del PSC, CUP, IxMdR i ExMdR l'han entrada per tal de permetre el debat sobre una mesura que afecta de forma molt greu als drets laborals dels vilatans i vilatanes.

Des de la CUP de Molins de Rei hem volgut facilitar que es porti a terme el debat entorn a la Reforma Laboral en el proper ple municipal. En la nostra assemblea del dilluns decidirem el posicionament que prendrà el grup municipal. Evidentment estem en contra d'aquesta nova agressió als drets laborals del nostre poble però creiem que és molt important treballar des de la base per començar un cicle de mobilitzacions per aturar aquest gravíssim atac a la classe treballadora. El model sindical actual impulsat per les cúpules sindicals de CCOO i UGT ha fracassat, i avui més que mai cal una unitat d'acció de totes i tots els treballadors. I aquesta acció conjunta s'ha de promoure des de la base i amb un mòdel assembleari, seguint l'exemple dels èxtis aconseguits en les lluites sindicals assembleàries de TMB.

En els següents enllaços podeu llegir detalladament en què consisteix aquesta Reforma Laboral:

Una nova reforma laboral extremadament agressiva i regressiva, amb l’abaratiment de l’acomiadament com a element central (CGT)

Sobre la nova contrareforma laboral i els reptes que tenim al davant (COS)

En la moció presentada al plenari de Molins de Rei, els sindicats demanen que els grups municipals es posicionin en contra d'aquesta reforma i que es comprometin a no aplicar-la a l'Ajuntament en tot el que pugui afectar a l'estabilitat de la plantilla municipal. A continuació us adjuntem el contingut de la moció conjunta i un comunicat emès per la secció sindical de la CGT explicant el seu posicionament.